2017(e)ko irailaren 16(a), larunbata

Nire oporrak. Alicia

Udan Plenciara joan ginen, Plencian geratzen ginen hilabete bat. Plencian askotan joaten ginen paseoak ematera, batzuetan  Ayalarekin topatzen ginen.

Egun batean geuden hondartzan igeri egiten eta  bapatean nire ahizpa  txikia salbario bat zapaldu suen . Salbario bat da arrain bat pintzitoak dituena,eta zapaltzen baduzu pintzitoak bere benenoa inyectatzen dizu.Hilabete bat eta gero Ajora joan ginen  Ajo leku polit bat da .

Egun  batean Ajon  familia osoa zegoen hondartzan aitete eta amama izan ezik, nire amama bazegoen patatak zatitzen eta bapatean ikusi zuen kaleko katu bat sartzen zulo batean gatu recién nacido bat. Hondartzatik buueltatu ginenean  amonak esan zigun katuarena  orduan nire ahizpak eta nik  zulo horretan begiratu genuen eta bazeuden  bi katu txiki-txikiak eta katu txikiak oraindik zeuden begirik zabaldu gabe. Gauean bageuden lehiotik begiratzen eta ikusi genuen  nola amatxo katua  hartu  zuen bi gkatuak eta eramaten  zituen beste leku batera eramaten zuen.


Izan dira  nire opor hoberenak. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina